Thursday, December 3, 2009

Cenderahati perkahwinan-A D Naim n Aisyah





Sepatutnya ada 100 pax, ntah tak cukuplak bekas yang aku beli iaitu tapak bekasnya, so kena bagi 99 pax sahaja. Inilah yang aku sibuk membuat dari hari Selasa sehinggalah keharini TAPI kecil sahajalah jumlahnya. Alhamdulillah siap dah. Esok nak pass kat member aku tu n okeylah bagi org baru cam aku ni.
Barulah aku tahu perit jerihnya membuat semua ni seorang diri. Ini baru 100 kalau x 10 mau cutilah gamaknya.
Aku bagi dia special price, sebab member n sesambil tu promote produk aku ni. Lagipun lapisnya simple aje. Memang rezeki dia kot sebab kebetulan buttercup habis so, terpaksalah separuhnye aku guna mentega Golden Churn yang mahal sikit tu. Lupalak nak bagi tau, aku buat lapis masam manis n coklat lembap.
Apa-2 pun semoga Naim n Aisyah berpuashati. Sebelum terlewat nak ucap SELAMAT PENGANTIN BARU buat mereka, semoga panjang jodoh keakhir hayat dan cepat dikurniakan cahaya mata pengikat kasih abadi.

No comments:

Post a Comment