Thursday, July 22, 2010

Gambar dari blogku digunapakai..


He he he, sepatutnya N3 ni pada hari kejadian iaitu hari Rabu, dah terlupa sehingga ke malam ni. Ada rakanniaga baru dalam dunia baking telah menggunakan gambar dari blogku untuk produknya, tepung segera dan juga tart coklat n cistat blueberi. Aku tengok pun gambar blogger len pun ada gak. Nasib..nasib.

Asalnya aku pun x tahu, dapat info dari member ofis, dia yang maklumkan. Aku juga nak maklumkan sepanjangku buat kek atau tempahan dari member or pelanggan, lum pernah lagi guna tepung segera.

Kepada mereka yang telah menggunakan gambar dari blogku yang x seberapa ni, maaf ye, gambar saya tetap gambar saya, takut nnt orang len tertipu pulak. Macam biasa, awak try, test n cuba dari usaha awak sendiri n pamerkanlah kerja anda itu. Bukan rasa cemburu atau takut orang len lebih dari kita...kerana rezeki itu semua dari ALLAH yang berkuasa. Ada banyak atau sedikit, bergantung pada usaha dan kecekalan kita.


No comments:

Post a Comment