Monday, November 16, 2009

Cheese brownies or brownies cheese


Aku buat pada hari Sabtu sambil memasak sarapan pagi. Sebenarnya ini kali pertama aku masak kek/brownies dengan bahan tambahan keju krim. Alhamdulillah menjadi. Ini pun sebab ada adik dr KB yang tanya, so aku try n error.
Rasanya pada aku yang kureng dengan keju ni, sedia maklumlah..bolehlah. TAPI bagi yang memang peminat cheese brownies ni..bolehlah ode jangan malu-2.
Teksturnya lembut n ada rasa masam-2 sikit.. sebab keju tu. K bolehlah calling-2 saya..

2 comments:

  1. salam kak,
    terima kasih sudi memeriahkn majlis kenduri kawen adik sy tu ye...
    akak dok meru kt mane?

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Tq membalas ziarah akak ke blog Nurul..
    Akak dok taman sebelah taman ayah Nurul..
    Kebetulan suami akak kenal dia, sama jemaah...

    ReplyDelete