Wednesday, November 18, 2009

New cake in da house


This cake are made for makan..
This cake I made for Mai
The recipe I got from Dapur Tanpa Sempadan
And if u like u can ode n try...

Kepada sesiapa yang pernah dengar lagu lama..aku tak pasti penyanyinya..so kena pantun ikut rentak/melodi lagu tu...THIS BOOT ARE MADE 4 WALKING

Sebenagnyer ini psst time aku buat kek chiffon pandan ni, Cik Mat Gebu syorkan loyang saiz 26cm BUT..aku cuma ada loyang saiz 23..so aku layan masak dalam loyang tu..melimpah-2, berbaloi-2 macam iklan P1ymax..(alamak ye ke ejaan aku ni).

Apa-2 pun anak psst aku tu suka bebenag..makanlah sayang..esok aku nak bawak untuk x ofis mate aku yg skrg dah koje kat UiTM, kalau ada rezeki aku..dapatlah ode dari dia..AMIN..

2 comments:

  1. kita nak orde kek pandan ni utk hari jumaat ni boleh? Ayan punya birthday dan dia suka sangat kek ni..

    ReplyDelete
  2. Salam Che Mid,
    Terima kasih kerana mengode..insyaallah akan cuba disiapkan.

    ReplyDelete