Wednesday, November 25, 2009

Marble Cheese Brownies n Kek Chiffon Pandan lagi


Mesti boring bebalik gambar kek yang sama. Sowey mowey, ini aje yang akak dapat nak hapdet supaya akak tak boing asyik tengok N3 yang sama. Lagipun bagi aku yang IKS ni, biasalah ode yang tak tangkap maut. Sesikit aje.
Marble cheese brownies ni, resepinya aku tengok kat blog mamasya. Dia ikut resepi maklang azie, aku buat untuk Noraini, masuk ni dah kali ke3 dia ode jenis kek yang berbeza dariku. Alhamdulillah n thanks 4 yur suppport. Katanya untuk kenduri masuk ghumah baru. Dia ni pun dulu biasa buat kek n biskut raya, kalini tak sempat....... Takpe Noraini,.... ode aje.
Yang kek chiffon pandan ni, apalagi, aku buat untuk ofismate aka bos muder aku..insyaallah akan aku berikan harga terbaik untuk kamu. Janji kamu puashati.
Memang ada yang nak suh buatkan kek lapis coklat cadbury tapi aku setkan insyaallah esok baru nak buat. Lagipun Tea. Jiha anak aku ni memang dia nak hari Sabtu, lepas raya. Apa-2 pun alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment