Friday, November 27, 2009

MC Brownies n MC Cake

Lupa nak citer, bebaru ni aku ada buatkan yang kek yang kekononnye MC Brownies, bila dicheck semula adalah MC Cake..kesian Husna, adik Dr yang aku kenal melalui email yang pernah dia hantar ke IKIM.fm.
Nasib baik dia ni jujur dan baik hati dengan memberitahu pada aku yang aku hantar tu rasanya macam kek.

Aku..? Balik dengan tenang aku membuat semakan semula. Ha ha ha , memang aku dah buat silap. TAPI alhamdulillah dia kata kek MC tu sedap. To Husna kak minta maaf yer, rupanya brownies ni kena cairkan butter, biasalah untuk orang macam aku ni yang tak pernah menuntut ilmu bikin kek dari sesiapa TAPI dari try n error dari i-net, lepas tu tak baca betul-2.
Pengajarannya, semua kerja atau apapun dalam kehidupan kita kena semak dengan terperinci dulu, nasib baik Husna, kalau tak silap-2 kena tut..tut..tut agaknya. Apa-2 alhamdulillah n TQ to Husna gak. Kepada pengunjung blogku ini jangan pulak takut nak ode..he he he manusia biasalah buat silap dan perlu belajar dari kesilapan. Teruskanlah memberi sokongan kepada aku yang mak budak baru belajar..

No comments:

Post a Comment