Friday, November 27, 2009

Ode mengejut dari Yan SILku


Maghrib tu Yan call tanya leh buatkan apa-2 kek coklat untuk dibawa balik ke rumah MILnya di Sg Kandis, Kelang yang akan mengadakan ibadah korban..aku? Terkejut n sedikit panik..Akhirnya aku setuju walaupun asalnya aku nak buatkan ode dari Tea Jiha, x guru tadika anakku. Asalnya nk buat kek coklat biasa, dia setuju, last-2 aku sms semula janji nak buatkan kek lapis coklat lembap Alongroz.

Siapkan ode dari Ustazah Laila, aku terus melapis n start melapis jam 8 malam, aku ada bg tau minta bagi sedikit masa kat aku. Ha'ah hampir 11.45 malam semasa melapis yang terakhir (tengah tunggu masak), dia dah sampai. Dia dapatlah tengok aku menyambung koje aku yang terakhhir tu. Ha ha ha tak pernah sepanjang orang ode, aku bagi bawa loyang. TAPI disebabkan tak sempat sejuk lagi aku setuju bagi dia bawa loyang n kami akan jumpa di rumah SIL aku yang akan pindah ke rumah barunya selepas akhir SPM nanti. Gambarnya pun aku sempat ambil satu aje.

Semoga depa yang merasa kek aku ni puas hati..SALAM EIDUL ADHA.

No comments:

Post a Comment