Friday, November 27, 2009

Kek lapis coklat cadbury untuk Teacher Jiha



Ode ke2 dari orang yang sama, baru sebentar tadi disiapkan dengan jayanya. Alhamdulillah..lega biler dah siap. Masa hari raya aidil fitri dulu pun dia ode kek lapis yang sama. Katanya mak dia suker sangat.
Untuk menjimatkan masa, saya menggunakan loyang 8' x 16' yang ditempah khas untuk memudahkan koje-2 melapis ni kalau 2 kek lapis yang sama. Jimat masa n tenaga.
Saya dapat 2 biji kek yang beratnya 1.3kg setiap satu. Saya lapis coklat cadbury pada 3 lapisan aje. Untuk loyang saya ni, saya cuma letak 88 keping cadbury aje, so setiap satu kek ada 44 keping coklat cadbury. Saya jual pun pada harga biasa aje, kalau ode 2 saya akan bagi harga RM100/=. Memang penat melapis TAPI rasanya berbaloi bila orang suka. Apa-2 pun alhamdulillah, inilah namanya rezeki hari raya ni.
Terima kasih Jiha nanti ode-2lah lagi. So pada sesiapa yang nak ode silakan..saya available..

No comments:

Post a Comment