Monday, November 2, 2009

Kek kukus n lapis coklat lembap

Selamat harijadi Sumayyah yang ke2 tahun. Semoga jadi anak yang solehah dunia akhirat.

Aku buat 2 loyang saiz 7" x 7", untuk PKK n untuk member aku Zue. Aku tak potong tepinya, sebab kekadang ada orang suka. Harap depa semua puashati .

Pagi tadi bawak untuk member ofis, kebetulan depa dah start nak diet. Oleh kerana menghormati niat mereka itu, sebahagian dari kek tu aku minta Kak Som bawa ke tempat dia nak buat keje. Alhamdulillah terus dapat ode. Kena sedekah Kak Som sebab dia jadi marketing aku indirectly. Tq Kak Som ku sayang.

Balik keje tadi, selepas ambil anak-2 dari sekolah, aku pun memulakan projek buat kek harijadi anak sedara aku Sumayyah n bagi anak-2 makan selepas depa siap mandi n sembahyang Asar sa mbil layan Sumpah Bunian episod akhir. Lepas makan baru aku buat kek lapis pulak. Siap lebih kurang 9 malam.

No comments:

Post a Comment